utorak, 5. srpnja 2011.

Zabilješka

Pa poprilično je vremena prošlo od posljednjeg editiranja bloga. Pitaju me gdje sam, imao sam veliko pospremanje, netko to radi početkom godine, netko sredinom. Osim toga trebalo je naoštriti sve olovke, očistiti i tintom napuniti nalivpera, počistiti prašinu s tipkovnice i donijeti sud o tome da li uopće ima smisla pisati nekakav blog. Proturječio bih samome sebi kada bih zaključio suprotno, da zašto prestati pisati, čovjek se razlikuje od ostalih primata po dubini svoje mašte, kreativnosti i mnogobrojnim kulturama koje je stvorio. Blog je zanimljiv medij koji nam nudi brojne mogućnosti; od raznih grafičkih formata, preko audia i videa pa sve do literarnog izražavanja slovima, riječima, rečenicama, treba malo upotrijebiti svoju maštu, malo se poigrati i proraditi i eto nam zanimljivih rješenja.

Čini mi se da se nešto počelo događati i u Gradu, prije svega osnivanje Kino kluba i projekcija filma „Metropolis“ povodom osnivanja kluba. Hvale vrijedna akcija i kako svi vele pun pogodak što se tiče izbora filma. Nekad su takve filmove prikazivali na televiziji, sad je tako nešto nemoguće zamisliti jer su ih istisnuli Transformeri, sapunice, big-brotheri…

Metropolis

Pohvalio bih i djelovanje udruge „UMPASK“ (valjda sam dobro napisao), i oni su aktivni, koncerti se organiziraju redovito (svaki rock koncert je borba protiv širenja nekulture narodnjaka), a pripremaju se i neke druge stvari poput promocije knjige jednog splitskog autora, no o tom potom, kada bude vrijeme. Ovo je ionako samo obična zabilješka tek da vidim da li sam dobro zašiljio olovke i napunio nalivpera.

Nema komentara:

Objavi komentar