ponedjeljak, 26. rujna 2011.

Zvon…, zvon…, još uvijek čujem telefon

Naglo mi je poraslo raspoloženje kada sam saznao da je došlo do izmjena Zakona o telekomunikacijama, izmjene bi trebale ići u korist korisnika, barem je tako najavljivano. Novost je ograničenje trajanja ugovora s pretplatnikom na najduže dvije godine, no ono što je mene još više obradovalo jest da davatelj usluga jednu uslugu ne može više uvjetovati s nekom drugom uslugom. Na primjer do sada je bilo; ako želimo Internet, moramo plaćati i telefonsku uslugu. Sada toga više nema, možemo slobodno imati Internet bez telefona i ne moramo plaćati ono što nam nije potrebno.

Odlučio sam se riješiti telefona, radi štednje i jer ga uglavnom ne koristim. Dovoljan mi je mobitel, a s drugim ljudima mogu komunicirati i preko raznih servisa na internetu (Skype, e-mail i slično).

Osim toga žrtva sam raznoraznih agencija i firmi koje nude preko fiksne linije brojne proizvode i usluge, od famoznih biotretmana na daljinu pa do magnetskih jorgana sa svrhom eliminiranja štetnih sila emitiranih direktno iz svemira. Jednom prilikom su mi željeli poslati ekipu stručnjaka koja će doći u vaš dom i najnovijim metodama i uređajima, razvijenima, a gdje drugdje nego baš u NASA-i, ispitati svaki kutak kuće ne bi li otkrili izvore i područja zračenja negativne energije štetne po zdravlje, ovoga puta koncentrirane dolje duboko u zemljinim tlima. Nema što, brinu se za naše zdravlje, dakako uz određenu novčanu naknadu. Možda bi njima ili još bolje krajnjim korisnicima koji nasjedaju na takve ponude trebalo preporučiti neku knjigu iz osnova fizike.

Također su interesantne agencije kod kojih ne morate baš ništa platiti, dobivate poklon i to još po vašem izboru. Poklon je besplatan, tu činjenicu naglase nekoliko puta, jednostavno tako, sve je besplatno, izuzev poštarine, samo ona ide na vaš račun, jer ipak budimo razumni, ne mogu vam oni osigurati i besplatan poklon i još da plaćaju vašu poštarinu, a poštarina je prava sitnica, nekih 150 – 200 kuna. I tako, sve je besplatno, a ostanete lakši za 150 kuna, pravi su to mađioničari.

zvon_zvon

Moje strpljenje je privedeno kraju kada su me počeli maltretirati iz nekakvog životnog osiguranja. Nije im bilo dovoljno što sam im odmah kazao da me osiguranje ni najmanje ne zanima, uporno su me nazivali svaki tjedan. Svaki put je zvala druga zaposlenica i kada bih joj objasnio da su me već nazivali i da bi već trebali znati moj odgovor, potpuno bi se oglušila na moje riječi uz obrazloženje da u firmi imaju akciju i da sada detaljno obrađuju ulicu po ulicu. Nakon toga sam jednostavno izvukao telefonski kabel iz telefona i odnio aparat u podrum, smjestivši ga na policu s ostalim nepotrebnim stvarima. Ako ikada budem planirao uzeti životno osiguranje, sigurno je da to neće biti preko njihovog osiguravajućeg društva.

Stoga čim sam saznao za izmjene Zakona, nazvao sam korisničku podršku mojeg davatelja usluga sa zahtjevom za prekid telefonske usluge. Djelatnica koja se javila, ljubazno mi je objasnila da je to sada moguće, ali da je cijena interneta bez telefonske usluge nešto veća, drugim riječima račun za internet bez telefonske usluge jednak je zajedničkom računu za Internet i telefon, jer bez usluge telefona povećava se, iz nekih neobjašnjivih razloga, cijena brzine interneta (mbit/s), i iznosi, koje li slučajnosti, jednako kao telefon i brzina zajedno. Sada plaćam dva računa, jedan je za internet i iznosi 79, 40 kn, a drugi je za telefon i brzinu i iznosi 154 kn i nešto lipa. Zajedno to je 233 kune i nešto lipa. No bez telefona bi to bilo ovako; paket za flat/adsl košta 79,99 kuna, a brzina se naplaćuje 153,44 kn, što ukupno iznosi 233,43 kn.

I što drugo reći nego bravo majstori, opet me moj davatelj usluga nije razočarao, opet su dokazali da imaju tim eksperata koji može doskočiti svakom (tamo nekakvom) zakonu. Tako se posluje, to je biznis, uvijek korak ispred vremena i zakona i to sve radi nas, radi svojih dragih korisnika.

Nema komentara:

Objavi komentar